The post type is: page

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W E-COMMERCE

  • 1

    Dokumentacja

    Opracujemy kompleksową dokumentację przetwarzania danych osobowych: dokumentację RODO i instrukcję zarządzania systemem informatycznym.

  • 2

    Prywatność

    Stworzymy politykę prywatności, zapewniającą poszanowanie prywatności użytkowników Państwa strony internetowej, organizowanego konkursu, promocji lub programu.

  • 3

    Szkolenia kadr

    Przeprowadzimy szkolenie Państwa personelu z zasad przetwarzania danych osobowych, a także osoby wyznaczonej na funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji z zakresu jej obowiązków i praktycznych aspektów zarządzania systemem danych.

"Ochrona danych osobowych"

Dokumentacja Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych

1

Dokumentacja Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych

Prowadzenie działalności w e-commerce wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych – klientów, kontrahentów, czy docelowych grup marketingowych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa tego procesu, w przedsiębiorstwie tworzy się Dokumentacje RODO.

Dokumentacja RODO jest obowiązkowym dokumentem, opisującym stosowane zabezpieczenia i środki techniczno-organizacyjne, przedsięwzięte w celu ochrony danych osobowych.

Przy zamówieniu Dokumentacji RODO warto rozważyć opcję dodatkowego Monitoringu prawnego. Monitoring prawny to gwarancja zgodności ze zmieniającymi się przepisami. Korzystaj z rocznej aktualizacji, w przypadku zmian w prawie, za darmo dostosujemy do nich Twoją Dokumentacje Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych.

  • Wypełniacz

    ✪ WZÓR ✪

    DOKUMENTACJI RODO

    ✓ Komplet 50+ wzorów dokumentacji RODO (przetwarzania danych osobowych)

    ✓ Polityka ochrony danych osobowych RODO

    ✓13 podstawowych dokumentów RODO

    ✓21 procedur przetwarzania danych osobowych

    ✓9 dodatkowych dokumentów, wspomagających realizację zasady rozliczalności

    ✓26 czynności przetwarzania danych osobowych w przykładowym rejestrze czynności

    ✓14 przykładowych obowiązków informacyjnych RODO do praktycznego zastosowania

    ✓20 zasobów służących do przetwarzania danych osobowych w przykładowej analizie ryzyka RODO

    ✓Praktyczny szablon oceny skutków dla ochrony danych (OSOD / DPIA)

    ✓5 dokumentów RODO monitoringu wizyjnego

✪ INDYWIDUALNA ✪

DOKUMENTACJA RODO

✓ Indywidualnie sporządzona

✓ Dostosowana do sklepu

✓ Instrukcja zarządzania systemem informatycznym

✓ Ewidencja udostępnień

✓ Ewidencja naruszeń

✓ Wzór umowy powierzenia

✓ Upoważnienie przetwarzania

✓ Rejestr upoważnień

✓ Opcja monitoringu prawnego

Outsourcing
funkcji Inspektora
Ochrony Danych

✓ Przejęcie funkcji IOD

✓ Dokumentacja RODO w pełni dostosowana do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa

✓ Załączniki wymagane obowiązującym prawem

✓ Monitoring prawny polityki bezpieczeństwa gratis

Zgłoszenia do GIODO

Polityka Prywatności i Plików Cookies

2

Polityka Prywatności i Plików Cookies

Polityka prywatności jest niezbędnym dokumentem, który powinien znaleźć się na Twojej stronie internetowej. Jej posiadanie jest obowiązkiem każdego podmiotu, przetwarzającego dane osobowe.

Opisuje ona cel i zakres zbieranych danych, spełniając także wszystkie obowiązki informacyjne wobec osób, od których zbierane są dane osobowe. Polityka plików cookies z kolei, stanowi odpowiedź na obowiązek informacyjny wynikający z przepisów prawa.

Umieść dokumentację na swojej stronie internetowej, aby nie ryzykować nałożeniem kary finansowej czy utratą zaufania klientów.

Szkolenie z Danych Osobowych i Prawa e-Commerce

3

Szkolenie z Danych Osobowych i Prawa e-Commerce

Szkolenia dedykowane przedsiębiorcom, którzy przetwarzają dane osobowe w ramach prowadzonej działalności.

Starannie opracowany program i obszar doświadczenia prawnika prowadzącego szkolenie, pozwolą Ci zdobyć konkretną i wartościową wiedzę w prosty, przyjemny sposób.

Szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych prawników, nastawione są na aspekty praktyczne, w celu przekazania użytecznej wiedzy.

SZKOLENIE DLA OSÓB
UPOWAŻNIONYCH DO
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

✓ Realizacja w siedzibie przedsiębiorstwa,

✓ Praktyczne aspekty prawne przetwarzania danych osobowych,

✓ Prowadzone przez prawników specjalizujących się w danych osobowych.

Szkolenie dla administratorów bezpieczeństwa informacji

✓ Realizacja w siedzibie przedsiębiorstwa,

✓ Obowiązki i praktyczna realizacja funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,

✓ Przygotowanie do pełnienia funkcji ABI-ego w przedsiębiorstwie.

e-Learningi

e-Learningi

Szkolenia w formie e-learningu to świetny sposób na zdobycie cennej wiedzy, nie wychodząc z domu lub biura.

Tematy szkoleń zostały opracowane w taki sposób, aby zrozumienie dotyczących ich zagadnień nie stanowiło problemu, nawet w przypadku dość skomplikowanych kwestii.

E-learning to najwygodniejszy sposób na zdobycie praktycznej wiedzy, niezbędnej w e-biznesie.

 

e-Regulaminy – stworzone dla e-commerce

Bezpieczeństwo prawne elektronicznego handlu i wymiany danych:

ochrona danych osobowych

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych w sklepach i serwisach internetowych.

dane osobowe

Udostępniamy ekonomiczne wzory polityk bezpieczeństwa danych osobowych sklepów i serwisów, dostosowane do potrzeb e-commerce.

przetwarzanie danych osobowych

Prowadzimy szkolenia dla personelu z zakresu obowiązków osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w sklepie lub serwisie internetowym.

zgłoszenie do GIODO

Zamawiając indywidualną politykę bezpieczeństwa danych osobowych dla sklepu lub serwisu otrzymasz wyróżniający na rynku Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych.

polityka prywatności

Wykonujemy indywidualne polityki bezpieczeństwa danych osobowych sklepów i serwisów internetowych oraz instrukcje zarządzania systemami informatycznymi.

polityki bezpieczeństwa

Możemy aktualizować dokumentację polityki danych osobowych sklepu lub serwisu – to my monitorujemy zmiany w prawie.

polityki prywatności i cookies

Nasi eksperci to wyłącznie prawnicy, specjalizujący się w tematyce ochrony danych osobowych w powiązaniu z prawem e-commerce.

Bezpieczny Monitoring

Monitoring i aktualizacja dokumentacji

audyty

Udostępniamy możliwość objęcia Indywidualnej Polityki Bezpieczeństwa Monitoringiem. Usługa polega na jej bieżącej aktualizacji pod katem najnowszych zmian w przepisach. W przypadku zdiagnozowania zmian w obowiązujących przepisach, nasi prawnicy sporządzą nową wersję dokumentacji. Zostanie ona wysłana wprost na Twoją skrzynkę e-mail. Bądź pewien aktualności swojej Polityki Bezpieczeństwa, bez potrzeby poświęcania dziesiątek godzin na jego edycję.

Bezpieczny Rok

Promocja – pierwszy rok Monitoringu gratis

ochrona danych osobowych

Tempo powoływania nowych aktów prawnych do życia jest ogromne. W samym tylko 2015 roku, w życie weszło 30 000 stron nowych aktów. Śledzenie takiej ilości przepisów jest niezwykle trudne, dlatego uważamy, że posiadanie Monitoringu to konieczność. Każdą przygotowaną przez nas Politykę Bezpieczeństwa z audytem obejmujemy rocznym, darmowym Monitoringiem. To rok pełnego bezpieczeństwa, całkowicie za darmo.

Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych

Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych – zyskaj w oczach Klientów

dane osobowe

Twój regulamin dla wielu osób jest świadectwem Twojej witryny. Przegląda go aż 56% kupujących, i to jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. Ile uwagi i swojej pracy poświęciłeś reklamie, tworzeniu layoutu strony czy opracowywaniu treści? Zadbaj, aby wykorzystać dokumentację prawną do budowania wizerunku swojej firmy, nie traktując jej posiadania tylko jak przykrego obowiązku. Chcemy Ci to umożliwić. Dlatego, jeśli posiadasz Politykę Bezpieczeństwa objętą Monitoringiem, a także Indywidualny e-Regulamin, wyświetlimy na jego stronie internetowej Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych. W czasie trwania opieki prawnej (Monitoringu), Atest będzie poświadczał aktualność i pełną zgodność z prawem posiadanej dokumentacji. Jest to wyjątkowy sposób, zwiększenia zaufania potencjalnych klientów.

Poznaj naszą jakość

z perspektywy naszych Klientów

Audyt RODO

Czym jest?

Przedmiot audytu RODO stanowi bezpośrednia weryfikacja przez audytorów realizacji zasad przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO. Efekt usługi stanowi przystępny raport, zawierający wynik badania. Audyt pełni funkcję weryfikacyjną, co oznacza że służy sprawdzeniu, czy uprzednie wdrożenie RODO przebiegło prawidłowo. W zakres usługi nie wchodzi sporządzenie wymaganej dokumentacji.

Zamów

Konkretnie

e-Regulaminy i e-commerce w liczbach

Klauzul niedozwolonych wpisanych do rejestru prowadzonego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Usług dedykowanych konkretnym rozwiązaniom e-commerce. Największy wybór na rynku.

Aktów prawnych, w których specjalizujemy się aby stworzyć dokumentację dla Ciebie