OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W E-COMMERCE
- 1
Dokumentacja
Opracujemy kompleksową dokumentację przetwarzania danych osobowych: dokumentację RODO i instrukcję zarządzania systemem informatycznym.
- 2
Prywatność
Stworzymy politykę prywatności, zapewniającą poszanowanie prywatności użytkowników Państwa strony internetowej, organizowanego konkursu, promocji lub programu.
- 3
Szkolenia kadr
Przeprowadzimy szkolenie Państwa personelu z zasad przetwarzania danych osobowych, a także osoby wyznaczonej na funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji z zakresu jej obowiązków i praktycznych aspektów zarządzania systemem danych.
Zapytaj o ofertę
Dokumentacja Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych
Dokumentacja Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych
Prowadzenie działalności w e-commerce wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych – klientów, kontrahentów, czy docelowych grup marketingowych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa tego procesu, w przedsiębiorstwie tworzy się Dokumentacje RODO.
Dokumentacja RODO jest obowiązkowym dokumentem, opisującym stosowane zabezpieczenia i środki techniczno-organizacyjne, przedsięwzięte w celu ochrony danych osobowych.
Przy zamówieniu Dokumentacji RODO warto rozważyć opcję dodatkowego Monitoringu prawnego. Monitoring prawny to gwarancja zgodności ze zmieniającymi się przepisami. Korzystaj z rocznej aktualizacji, w przypadku zmian w prawie, za darmo dostosujemy do nich Twoją Dokumentacje Środków Technicznych i Organizacyjnych Przetwarzania Danych Osobowych.
-
✪ WZÓR ✪
DOKUMENTACJI RODO199.00,-WybierzWybrano✓ Komplet 50+ wzorów dokumentacji RODO (przetwarzania danych osobowych)
✓ Polityka ochrony danych osobowych RODO
✓13 podstawowych dokumentów RODO
✓21 procedur przetwarzania danych osobowych
✓9 dodatkowych dokumentów, wspomagających realizację zasady rozliczalności
✓26 czynności przetwarzania danych osobowych w przykładowym rejestrze czynności
✓14 przykładowych obowiązków informacyjnych RODO do praktycznego zastosowania
✓20 zasobów służących do przetwarzania danych osobowych w przykładowej analizie ryzyka RODO
✓Praktyczny szablon oceny skutków dla ochrony danych (OSOD / DPIA)
✓5 dokumentów RODO monitoringu wizyjnego
199.00,-
WybierzWybrano
✪ INDYWIDUALNA ✪
DOKUMENTACJA RODO
✓ Indywidualnie sporządzona
✓ Dostosowana do sklepu
✓ Instrukcja zarządzania systemem informatycznym
✓ Ewidencja udostępnień
✓ Ewidencja naruszeń
✓ Wzór umowy powierzenia
✓ Upoważnienie przetwarzania
✓ Rejestr upoważnień
✓ Opcja monitoringu prawnego
Od 499,-
Zapytaj o ofertęOutsourcing
funkcji Inspektora
Ochrony Danych
✓ Przejęcie funkcji IOD
✓ Dokumentacja RODO w pełni dostosowana do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa
✓ Załączniki wymagane obowiązującym prawem
✓ Monitoring prawny polityki bezpieczeństwa gratis
Od 199,-
Zapytaj o ofertęZgłoszenia do GIODO
Polityka Prywatności i Plików Cookies
Polityka Prywatności i Plików Cookies
Polityka prywatności jest niezbędnym dokumentem, który powinien znaleźć się na Twojej stronie internetowej. Jej posiadanie jest obowiązkiem każdego podmiotu, przetwarzającego dane osobowe.
Opisuje ona cel i zakres zbieranych danych, spełniając także wszystkie obowiązki informacyjne wobec osób, od których zbierane są dane osobowe. Polityka plików cookies z kolei, stanowi odpowiedź na obowiązek informacyjny wynikający z przepisów prawa.
Umieść dokumentację na swojej stronie internetowej, aby nie ryzykować nałożeniem kary finansowej czy utratą zaufania klientów.
-
Wzór polityki
prywatności i plików cookies49.00,-WybierzWybrano✓ Łatwo edytowalny wzór, stworzony w celu uzupełnienia we własnym zakresie,
✓ Pełna, profesjonalnie zredagowana treść dokumentów,
✓ Instrukcja uzupełnienia i wdrożenia dokumentów w życie.
49.00,-
WybierzWybrano
-
Indywidualna polityka prywatności i plików cookies
199.00,-WybierzWybrano✓ Dokumenty sporządzone w oparciu o indywidualne potrzeby Twojej firmy,
✓ Treść uwzględniająca faktyczny zakres zbieranych danych osobowych,
✓ Roczny Monitoring prawny polityki w cenie.
199.00,-
WybierzWybrano
Do indywidualnej polityki prywatności i plików cookies:
Szkolenie z Danych Osobowych i Prawa e-Commerce
Szkolenie z Danych Osobowych i Prawa e-Commerce
Szkolenia dedykowane przedsiębiorcom, którzy przetwarzają dane osobowe w ramach prowadzonej działalności.
Starannie opracowany program i obszar doświadczenia prawnika prowadzącego szkolenie, pozwolą Ci zdobyć konkretną i wartościową wiedzę w prosty, przyjemny sposób.
Szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych prawników, nastawione są na aspekty praktyczne, w celu przekazania użytecznej wiedzy.
SZKOLENIE DLA OSÓB
UPOWAŻNIONYCH DO
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
✓ Realizacja w siedzibie przedsiębiorstwa,
✓ Praktyczne aspekty prawne przetwarzania danych osobowych,
✓ Prowadzone przez prawników specjalizujących się w danych osobowych.
Od 700,-
Zapytaj o ofertęSzkolenie dla administratorów bezpieczeństwa informacji
✓ Realizacja w siedzibie przedsiębiorstwa,
✓ Obowiązki i praktyczna realizacja funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
✓ Przygotowanie do pełnienia funkcji ABI-ego w przedsiębiorstwie.
Od 700,-
Zapytaj o ofertęe-Learningi
Szkolenia w formie e-learningu to świetny sposób na zdobycie cennej wiedzy, nie wychodząc z domu lub biura.
Tematy szkoleń zostały opracowane w taki sposób, aby zrozumienie dotyczących ich zagadnień nie stanowiło problemu, nawet w przypadku dość skomplikowanych kwestii.
E-learning to najwygodniejszy sposób na zdobycie praktycznej wiedzy, niezbędnej w e-biznesie.
-
E-LEARNING
PRAWO E-COMMERCE
W PRAKTYCE99.00,-WybierzWybrano- Prawo e-commerce, w tym również dotyczące konsumentów,
- Zasady postępowania z reklamacjami,
- Dostępność w dowolnym miejscu i czasie.
99.00,-
WybierzWybrano
-
E-LEARNING
DANE OSOBOWE
W E-USŁUGACH99.00,-WybierzWybrano- Przetwarzanie danych osobowych w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną,
- Ochrona danych osobowych a działania marketingowe,
- Program szkolenia oparty o potrzeby praktyczne.
99.00,-
WybierzWybrano
e-Regulaminy – stworzone dla e-commerce
Bezpieczeństwo prawne elektronicznego handlu i wymiany danych:
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych w sklepach i serwisach internetowych.
Udostępniamy ekonomiczne wzory polityk bezpieczeństwa danych osobowych sklepów i serwisów, dostosowane do potrzeb e-commerce.
Prowadzimy szkolenia dla personelu z zakresu obowiązków osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w sklepie lub serwisie internetowym.
Zamawiając indywidualną politykę bezpieczeństwa danych osobowych dla sklepu lub serwisu otrzymasz wyróżniający na rynku Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych.
Wykonujemy indywidualne polityki bezpieczeństwa danych osobowych sklepów i serwisów internetowych oraz instrukcje zarządzania systemami informatycznymi.
Możemy aktualizować dokumentację polityki danych osobowych sklepu lub serwisu – to my monitorujemy zmiany w prawie.
Nasi eksperci to wyłącznie prawnicy, specjalizujący się w tematyce ochrony danych osobowych w powiązaniu z prawem e-commerce.
Bezpieczny Monitoring
Monitoring i aktualizacja dokumentacji
Udostępniamy możliwość objęcia Indywidualnej Polityki Bezpieczeństwa Monitoringiem. Usługa polega na jej bieżącej aktualizacji pod katem najnowszych zmian w przepisach. W przypadku zdiagnozowania zmian w obowiązujących przepisach, nasi prawnicy sporządzą nową wersję dokumentacji. Zostanie ona wysłana wprost na Twoją skrzynkę e-mail. Bądź pewien aktualności swojej Polityki Bezpieczeństwa, bez potrzeby poświęcania dziesiątek godzin na jego edycję.
Bezpieczny Rok
Promocja – pierwszy rok Monitoringu gratis
Tempo powoływania nowych aktów prawnych do życia jest ogromne. W samym tylko 2015 roku, w życie weszło 30 000 stron nowych aktów. Śledzenie takiej ilości przepisów jest niezwykle trudne, dlatego uważamy, że posiadanie Monitoringu to konieczność. Każdą przygotowaną przez nas Politykę Bezpieczeństwa z audytem obejmujemy rocznym, darmowym Monitoringiem. To rok pełnego bezpieczeństwa, całkowicie za darmo.
Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych
Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych – zyskaj w oczach Klientów
Twój regulamin dla wielu osób jest świadectwem Twojej witryny. Przegląda go aż 56% kupujących, i to jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. Ile uwagi i swojej pracy poświęciłeś reklamie, tworzeniu layoutu strony czy opracowywaniu treści? Zadbaj, aby wykorzystać dokumentację prawną do budowania wizerunku swojej firmy, nie traktując jej posiadania tylko jak przykrego obowiązku. Chcemy Ci to umożliwić. Dlatego, jeśli posiadasz Politykę Bezpieczeństwa objętą Monitoringiem, a także Indywidualny e-Regulamin, wyświetlimy na jego stronie internetowej Atest Bezpieczeństwa Danych Osobowych. W czasie trwania opieki prawnej (Monitoringu), Atest będzie poświadczał aktualność i pełną zgodność z prawem posiadanej dokumentacji. Jest to wyjątkowy sposób, zwiększenia zaufania potencjalnych klientów.
Poznaj naszą jakość
z perspektywy naszych Klientów
Na szczególne uznanie zasługuje troska firmy o dobór wykładowców do prowadzenia zajęć. W pełni kompetentny pracownik tej firmy zapewnił nam fachową i rzetelną realizację zleconej usługi. Z całą odpowiedzialnością możemy polecić Instytut Odpowiedzialnego Biznesu jako zaangażowanych profesjonalistów i godnych zaufania partnerów.
Profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne pozwalają nam z przyjemnością zarekomendować współpracę z firmą Instytut Odpowiedzialnego Biznesu (…) Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić firmę Instytut Odpowiedzialnego Biznesu jako kompetentnego partnera w realizacji przedmiotowych szkoleń.
Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez serwis e-regulaminy.pl. Nasza współpraca polegała na sporządzeniu regulaminów portalu i sklepu TrenujTo.pl, umowy partnerskiej oraz zgłoszenie nowych zbiorów danych osobowych do GIODO. Praca była wykonana zgodnie z terminem, a na wszelkie pytania dostawiliśmy szybkie i dokładne odpowiedzi.
Serwis e-regulaminy.pl wykazał się pełnym profesjonalizmem na każdym z etapów prac! Błyskawiczne odpowiedzi i wyjaśnienia wszelkich wątpliwości to to, co zapamiętamy (...) Nasza współpraca to również porady prawne i monitoring sklepu internetowego, a co za tym idzie poczucie bezpieczeństwa, które w biznesie jest bezcenne.
Polecam serwis e-Regulaminy.pl jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego. (…) Prace ukończone zostały terminowo, a przesłana dokumentacja dostosowana została do naszych wymagań i charakteru prowadzonej działalności. Dziękuje i polecam firmę jako profesjonalnego i godnego zaufania przedsiębiorcę
Byliśmy pod wrażeniem zaangażowania, z jakim IOB zajął się naszym projektem. Zwłaszcza, że tym razem zakres prac zdecydowanie wykraczał poza szablon. Przy tym wszystkim wart zaznaczenia jest również fakt, że relacja jakości usług do ich ceny wypadała bardzo korzystnie. Wobec powyższego, w imieniu Integree Bussines Solutions, z czystym sumieniem polecam usługi Instytutu Odpowiedzialnego Biznesu.
Audyt RODO
Czym jest?
Przedmiot audytu RODO stanowi bezpośrednia weryfikacja przez audytorów realizacji zasad przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO. Efekt usługi stanowi przystępny raport, zawierający wynik badania. Audyt pełni funkcję weryfikacyjną, co oznacza że służy sprawdzeniu, czy uprzednie wdrożenie RODO przebiegło prawidłowo. W zakres usługi nie wchodzi sporządzenie wymaganej dokumentacji.
ZamówZamów bezpłatny audyt regulaminu
Konkretnie
e-Regulaminy i e-commerce w liczbach
Klauzul niedozwolonych wpisanych do rejestru prowadzonego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Usług dedykowanych konkretnym rozwiązaniom e-commerce. Największy wybór na rynku.
Aktów prawnych, w których specjalizujemy się aby stworzyć dokumentację dla Ciebie